.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

kiss Bok.Ja sam Ivana i htjela bih svima vama koji volite konje i sve vezano uz njih približiti konjski svijet i jahanje.Na ovom blogu će biti podaci i novosti koje vjerojatno niste prije znali,pa me možete pitati u komentarima što vas zanima,a ja ću se truditi na što više pitanja odgovoriti i slika staviti o našim najmilijim životinjama....KONJIMA. Uživajte !!!! kiss













Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo ovo sam ja...
imam plišanog konjića u ruci...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a ovo sam u jednoj kolibi kraj
jednog malog i prekrasnog jezera...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ja i Kana




myspace



ako imate kakvih pitanja ili primjedbi recite mi na ivana-horse@net.hr ...


wave Free Web Site Counters



ovo su moje figurice konja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

cool rofl greedy mad mouthwash wave thumbup smokin

Krila.hr

Vita-nuova.hr

Mogu.hr

Friesian horse.com

Hipodrom.hr

Prijatelji Životinja.com

Horses.co.uk - slike

Breeds Horses

Horse Fun.com




cool BLOGOVI cool

ARHIVA SLIKA

Kutinske ludorije - MOJ DRUGI BLOG

MOJI DIZAJNOVI

Horsey

Vidra

Proudence

Horse Spirit

Darkness Girl

Jana

Ponita

Texygeneration

Black Pearl...
ne koristi se

Eva

Friend Of Animals

Animal World 4 Ever


KaoDaJeVazno

Ljubitelji Konja

Tina

Horsedestiny

Ksenche18 ne koristi se

Matea/KONJICA

Ksenchy

FindingMyself

Girl 4 Horses

Starkica15 ( Black Pearl )

Tonka

myspace



Image and video hosting by TinyPic

..."Ej, kakve sam konje im'o
konje bile, konje vrane
konje bile, konje vrane
i žerave razigrane..."
(M. Škoro)

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

KOJU PASMINU KONJA KUPITI ???

wave Ako ste odlučili kupiti konja,prije svega bi trebali znati za koju svrhu će vam konj služiti. Ovisno o tome nije svejedno koju pasminu konja izabrati,jer se razlikuju po osobinama i temperamentu. Postoji više stotina pasmina konja. Hladnokrvni konji danas više nemaju svoju nekadašnju namjenu,jer su ih potisnuli strojevi,a kako radi svoje teške konstrukcije nisu dobri jahači konji,danas se uglavnom drže kao konji za meso.Za sport i rekreaciju se koriste toplokrvne pasmine konja. U nastavku ću pokušati dati pregled važnijih toplokrvnih pasmina sa njihovim osnovnim karakteristikama.
Za početak bi trebali pojasniti korijene uzgoja današnjih pasmina konja. Svi toplokrvni konji svoje korijene vuku od tri osnovne čistokrvne pasmine konja i to Arapski konj, Berberski konj i Akhal-Teke konj.

myspace



Image Hosted by ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
klikni na sliku da se poveća...





Konj, kobila i ždrijebe

Kad se kobila oždrijebi, u utrobi nosi ždrijebe 11 mjeseci.

Konj se brine za kobilu, za vrijeme kobiline trudnoće, a kobila mora paziti na sebe.

Kada se ždrijebe rodi, majka kobila brižno pazi na svoje ždrijebe dok se ono ne osamostali.

myspace



Ponašanje konja

Konji se vole hvaliti svojom grivom i svojim repom. Oni se ponosno šeću po livadi, a osobito muški konji, dok se kobile brinu za svoje ždrijebe.

Oni konji koji su odrasli u divljini moraju sami brinuti o sebi, njihov je život jako težak.


myspace



Prehrana konja

Konji vole jesti slatko (šećer, bombone, čokoladu...).

Oni vole i žitarice (pšenicu, ječam, kukuruz, raž, zob...), ako niste znali konji vole pasti travu i jesti jabuke.

myspace




Ljepota, snaga, poetičnost, neodoljivost, strast, brzina, neukroćenost, temperament i vatrenost - sve ove osobine mogu se pripisati samo jednoj životinji - konju.
Plesači baleta, kako ih mnogi nazivaju zbog gracioznosti njihovih pokreta, došli su na svijet prije otprilike 10 milijuna godina. Poput svih životinja konji su, također, bili divlji i slobodni, a ljudi su ih pripitomili u mladom i srednjem kamenom dobu.


myspace





- Evo nekoliko znakovitijih odrednica po kojima su konji specifični:


-Konj ima 44 zuba

-Seksualno postaju sposobni nakon dvije godine života, a kobila nosi 11 mjeseci, te gotovo uvijek oždrijebi samo jedno ždrijebe

-Konji su vrlo svjesni svoje ljepote, a najviše se diče svojom grivom i repom

-Poglavito spavaju stojeći

-Vole slatkiše (šećer) i voće (jabuke), povrće (mrkva)


myspace



ŠKOLA JAHANJA

Čak i ako imate vlastitog konja ili ponija ,pametno je uzimati satove u školi jahanja. Iskusni jahači također mogu nešto naučiti od dobrog instruktora. Također je korisno znati jahati različite konje ; koje ne poznajete i koji ne mogu unaprijed pogoditi što ćete od njih tražiti.
Kad birate školu jahanja,imajte na umu sljedeće:

-Jesu li boxovi čisti i uredni?
-Je li osoblje prijateljski raspoloženo i susretljivo?
-Izgledaju li svi konji i poniji zdravo, zadovoljno i u dobroj kondiciji?
-Doima li se sedlarnica dobro organiziranom i čistom ?
-Hoće li vam dopustiti nekoliko besplatnih sati kako biste mogli procijeniti da li ćete biti zadovoljni ponuđenim?
-Kakav je smještaj? Je li moguće jahati samostalno, bez škole jahanja?


myspace



Danas postoji više od 75 milijuna domaćih (pitomih) konja, podijeljenih u više od 100 različitih pasmina. Preci današnjeg konja živjeli su već prije 55 milijuna godina i težili oko 50 kilograma.


Konj u obličju koje mi poznajemo nastao je otprilike prije 10 milijuna godina. Danas ima konja koji mogu težiti i više od tone. Takva izrazita primjena oblika i veličine rezultat je klimatsko-geografskih i hranidbenih mijena i promjena tijekom milijuna godina. Domestifikacija (udomaćivanje) konja uslijedila je u mlađem i srednjem kamenom dobu, odnosno od 10.000 do 2000 godina prije Krista. Domaći konj pojavio se u Europi između 3000. i 2000. godine prije Krista.

myspace



Konji - Divlje Jagode

Oluja nad nebom svud, gromovi i strah
To je divljih konja gas i plameni dah
Krvava im pjena sad obuzela sve
Trideset i ... ludo ne da se.

Konji vatreni
Konji vatreni
Vatreni
Divlji konji.

Opije ih nocu mir i zvjezdani san
A sudbinom kroji put cim osvane dan
Nebeski se trese svod od kopita svih
Ne mogu ih pratiti ni vjetrovi.


Image hosting by TinyPic

Požurite konji moji - Bijelo Dugme

Ponoc kuca, nano moja,
A ja nemam sna.
Gdje su sada konji moji,
Moja oka dva.
Zlatom cu ih podkovati,
Pozlaticu sve,
Samo da me prije zore odnesu do nje

Dug je put,
Pozurite konji moji.
Dug je put
Brze, jos brze, o... brze
Jurite kroz noc

I ne kuni stara mati
Sto ja nemam sna,
I ne kuni konje moje,
Moja oka dva.
Znas kad meni na um padnu
Milovanja sva,
Ja ne gledam je li ponoc, ili sunce sja


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic





četvrtak, 09.11.2006.

..pozdrav...

ej svima...wave
znam da sam vam već dosadila sa svojim nepisanjem bloga.
Ali stvarno više stvarno nemam volje i nema više onoga žara za pisanjem kao prije.
Želim se zahvaliti svima koji su me godinu dana čitali i redovito komentirali...znam da sad mislite gle ove više joj se neda pa šta je i počinjala sa blogom...ali meni je stvarno bilo drago komunicirat s vama i čitat vaše blogove.
Drago mi je da sam upoznala neke ljude i čitala njihove blogove...kao što su horsey,proudence,horse spirit,vidra,Black pearl,jana,ponita,eva,friend of animals,Animal world 4 ever,ljubitelji konja,kao da je važno,tina,horse destiny,Matea/Konjica,ksenchy,fidingMyself,girl 4 horses,tonka...i oprostite drugi koje nisam spomenula...thumbup
Naravno ja ću i dalje čitat vaše blogove i komentirat...možda i nekad napišem koji postić...o konjima i mojem životu...
Ako želite pogledajte moj blog sa frendicom... ktludorije.blog.hr.
tamo ima o mom razredu mojim prijateljima i drugo...
meni je bilo jako drago biti u svijetu blogera koji vole konje.
PUSA VELIKA SVIMA
no

Ivana mah



Molim vas čitajte ispod pjesmu dok vam ovo u pozadini svira...i opustite se....
Pogledajte ovo predivno je...Volim vas sve !!!!

Tko će...

Saslušati kada želim pripovijedati tišinom,
Strpljivo cekati
da prodju oluje moga srca,
i obasuti me toplinom,
Ocima dubine mora, svakim me
treptajem potpuno razumjeti,


Snažan dodir u povjetarac
pretvoriti i njime me umiriti,
Biti vjeran pratitelj,
Cesto ne znajuci kamo ide,
Zamrznuti trenutak kad
postajemo jedno, da ga ostali
ne vide,
Cekati kad cu doci i biti opet
njegova, kao grive svaka mu vlas
I ponovno s njime poletjeti do oblaka svijeta, koji postoji zbog nas...
...moj grivasti dorat...



- 19:32 - Comment To Iv@n@... (80) - Print... - #


<< Arhiva >>